en negro (parte 2)

"mama: un dia farem uns pantalons negres del tot."
... i casi.
No me'n surto amb el monoblock, però li dec uns pantalons llisos en negre. Queda apuntat.
Però aquests pantalons els tinc al cap des d'abans de l'estiui tenia ganes de veure'ls JA!

"mama: un dia haremos unos pantalones negros del todo".
... y casi
Me cuesta eso del monoblock, un color liso y ya? uff! Pero le debo unos lisos en negro, queda apuntado.
Pero es que estos pantalones los tengo en la cabeza desde antes del verano y YA tenía ganas de verlos.

El patró un clàssic que ja he cosit molt. M'encanta, és fàcil de cosir, permet modificacions, és còmode... Relaxed fit de l'ottobre. (Ja en tinc uns altres a mig cosir)
En aquest cas he modificat la part del davant, afegint un tall en diagonal al centre, semblant al que ja vaig cosir aquí, i decorat amb uns botons de colors.
Les butxaques amb puntets de coloraines.
Punys i cintures en verd de ratlles.
La tela negra és una sudadera primeta molt elàstica i amb molt bona caiguda.



El patrón un clásico que ya he cosido mucho. Me encanta, es fácil de coser, permite modificaciones, es cómodo... Relaxed fit de ottobre. (ya tengo otros a medio coser)
En este caso he modificado el delanteri añadiendo una costura diagonal en el centro, parecido a lo que ya cosí aquí, y decorado con uos botones de colores.
Los bolsillos con topos de colores.
Puño y cintura en tela verde de rayas.
La tela negra es sudadera finita con buena caida y muy elástica.






A mi el resultat m'agrada molt, i en Noah sembla content tot i que reclama els seus pantalons "tots negres".

El resultado me ha gustado, y Noah parece contento aunque sigue reclamando sus pantalones "todos negros".

Comentaris