en negro (parte 1)


Per a aquesta tardor/hivern vénen unes quantes costures en negre. M'agrada molt aquest color i m'agraden molt els nens vestits de negre.
M'estreno amb un pantaló en neopré, primera vegada que cuso neopreno, i l'experiència ha estat prou bé.
El patró és de mi rincón de mariposas. Un pantaló de xandall amb genolleres, així puc afegir un toc de color. He aprofitat mig fat quarter que vaig comprar fa temps i que tenia guardat per no sé què... no se m'acut millor ús! :)
 A més a més li he posat butxaques perquè en Noah pugui guardar pedres, mocadors, les claus del cotxe... (són les coses que acostuma a ficar-se a les butxaques).
La cintura i les butxaques estan fetes amb una samarreta reciclada.

Este otoño/invierno se lleva el negro. Me gusta mucho este color y me gustan mucho los niños vestidos de negro.
Así que estrenamos otoño con un pantalón de neopreno y apliques en algodón de patchwork. Es la primera vez que coso neopreno y la experiencia no ha estado mal.
El patrón es de mi rincón de mariposas. Un pantaón de chan

dal con rodilleras, y añadir así un poco de contraste, en mi caso color. He aprovechado medio fat quarter que compré hace tiempo y que no sabía dónde utilizar, no se me ocurre mejor uso! :)
He añadido unos bolsillos para que Noah pueda guardar piedras, pañuelos, las llaves del coche... (es lo que suele guardar). La cintura y los bolsillos están hechos  con una camiseta reciclada.

Comentaris

  1. Que gran s'ha fet aquest nen! els pantalons xulíssims m'encanta el toc de color que tenen
    Ptns

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada