pantalones de neón

Ultimament poc temps, poc temps per consultar la blogosfera, poc temps per cosir, poc temps escriure... Tot el dia per disfrutar dels petits.
Últimamente poco tiempo, poco tiempo para bloggear (consultar/escribir), poco tiempo para coser... Toodo el día para disfrutar de los peques.
Aquí una petita mostra dels darrers pantalons que he cosit.
En tons flúor o neón i amb un patró molt senzill. Dos models de la ottobre
Amb tela de sudadera afelpada. I cadascun amb tocs diferents, per si us inspiren ;-)
Una pequeña muestra de los últimos pantalones que he cosido. 
Tonos fúor o neón y un patrón muy sencillo. Modelos de la ottobre.
Sudadera afelpada, y cada uno con toques diferentes, por si os inspiran ;-)

Els primers són aquests blaus turquesa. El patró es correspon a un model de la ottobre pensat per uns pantalons tipus texans. Les butxaques són en la mateixa tela.
Per donar-li un aire diferent els baixos estan decorats amb tela patchwork ben alegre.
Los primeros en azul turquesa. El patrón está sacado de un modelo de la Ottobre pensado para uno pantalones tipo tejanos. Los bolsillos en la misma tela.
Para darle un aire diferente los bajos están decorados con algodón patcwork.



Els verds són els més senzills. Un pantaló tipus xandall que teòricament portava punys als tormells.
En aquesta versió tant la cintura com els tormells porten una vora molt simple sense punys. I una butxaca amb tela marinera en contrast.
I a jugar!!

Los verdes son los más sencillos. Un pantalón tipo chandal que en teoría llevaba puños en los tobillos. En esta versión la cintura y los tobillos llevan un dobladillo simple, sin puños. El bolsillo en rayas marineras como contraste.
Y a jugar!!


Inspiració TAU. I què és tau? un model de mi rincón de mariposas amb combinació de teles. La Dawn va preparar una bona celebració costurera en motiu dels 5000 fans, i entre d'altres va oferir el patró del pantaló TAU. La idea del model em va agradar, però ja tenia aquests pantalons tallats (mateix patró que els verds) i vaig aprofitar per redecorar-los: parxes als genolls, butxaques i cintura a joc. Llestos!


Inspiración TAU. Qué es tau? un modelo de mi rincón de mariposas con telas en contraste. Dawn preparó una buena celebración costuril para festejar los 5000 seguidores, entre otras cosas ofreció el patrón tau. Me gustó la idea y ya tenía estos pantalones cortados, (mismo patrón que los verdes) así que aproveché para versionarlos: parche en las rodillas, bolsillos a juego y cintura. Listos!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada