rums: segona plantain

Aquí la meva proposta per la rums d'aquesta setmana. Es tracta d'una plantain, és la segona versió que cuso (la primera aquí).

Aquí mi propuesta para la rums de esta semana. Se trata de una plantain, segunda versión (la primera os la enseñé aquí).

En aquest cas he combinat una tela estampada per davant amb una grisa llisa per la part de darrera i de les mànigues. Pel coll i els punys de les mànigues he fet servir bies de samarreta negra, amb un resultat horrorós: la samarreta queda molt escotada, em va costar horrors cosir-ho i no ha quedat del tot bé. La vora està cosida de manera molt senzilla però amb moltes dificultats, la màquina i aquestes teles no s'han entés gaire i molts punts saltaven.
De moment es queda així, però no descarto refer aquests detalls.




En este caso he combinado una tela estampada por delante con una gri para la parte de atrás y las mangas. Para el cuello y el puño de las mangas he usado bies de camiseta negra, con un resultado horroroso: la camiseta ha quedado muy escotada, demasiado, me costó muchísimo coserlo y no ha quedado del todo bien. El dobladillo está hecho de manera sencilla pero con muchas dificultades, la máquina y estas telas no se han entendido muy bien, y los puntos saltaban a menudo. Tengo pendiente aprender el dobladillo con la overlock.

Amb aquesta samarreta he estrenat el meu segell per "signar" les peces. Un segell per etiquetar fet per solsolet que fa unes coses precioses. :-)
El segell de la samarreta casi no es veu, tenia tantes ganes de probar-lo que el vaig estrenar sense fer proves ni res... però ja ho he solucionat.
La resta de propostes rums aquí.

Con esta camiseta he estrenado mi sello para "firmar" las piezas. Un sellito para etiquetar hecho por solsolet, que hace unas cosas preciosas :-)
el sello de la camiseta no se ve casi porque tenía tantas ganas de estrenarlo que estampé sin hacer ninguna prueba y no quedó bien. Pero tras algunas pruebas, ya está solucionado y estampa muy bien.
El resto de propuestas rums aquí.



Comentaris

  1. m'agrada com et queda amb la roba estampada al davant li dona un toc molt actual
    El segell preciós
    Ptns

    ResponElimina
  2. Realment molt xula amb la tela estampada davant!
    I ja que tinguis segell... això va molt en serio!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada