carnestoltes 2014

Aquest any hem seguit les consignes del rei carnestoltes de l'escola bressol d'en Noah.
El rei carnestoltes va demanar un barret i un llaç.

Este año hemos seguido las consigna del rey de carnaval del cole de Noah. Les pidió que llevaran un gorro i un lazo.

Pel barret em vaig animar a fer un tipus "duende" amb dos picarols. És reversible i molt fàcil de fer.
En Noah li fa molta gràcia el sorollet dels picarols, es posa el gorret i remena el cap, jeje.
Si voleu un tutorial puc preparar una entrada amb les instruccions per fer-ho.



Para el gorro me animé a coser uno tipo "duende" con dos cascabeles. Es reversible y muy fácil de hacer.
A Noah le hace mucha gracia el ruido de los cascabeles, se pone el gorro y sacude la cabeza, jeje.
Si queréis un tutorial puedo preparar una entrada con las instrucciones para hacerlo.

Pel llacet, vaig comprar feltre ja que és fàcil de cosir. D'un quadrat de feltre van sortir dos rectanges que vaig farcir amb una mica de miraguano i entre els dos vam cosir les vores amb la overlock (costures vistes amb un fil en contrast.), un cop el rectangle ja estava llest amb un fil gruixut (llana per exemple) vaig estretar pel mig fins que sortís el llacet.

Para el lazo, compré fieltro naranja ya que es fácil de coser (no sabía si me tocaría hacerlo a mano). De un cuadrado de fieltro salieron dos rectángulos que rellené con un poco de miraguano; y entre Noah y yo cosimos los lateralos con la overlock (costuras vistas con un hilo en contraste). Con el rectángulo listo, usé un hilo grueso, tipo lana, para estrechar la parte central hasta que salió el lazo.

I per la cloenda una festeta.
Per celebrar aquest carnestoltes vaig preparar una disfressa del MIC, que és un personatge que a ell li agrada molt.
Per fer el vestit de Mic vaig aprofitar el patró de la ottobre  (ja vaig fer un pijama aquí) d'un buzo per nens, així seria un vestit còmode  i aniria abrigadet. per rematar la disfressa un gorret (fet per l'àvia que jo de ganxet no tinc ni idea...)

Para cerrar la fiesta una celebración en el patio.
He cosido un disfraz de Mic, que es un personaje que le gusta mucho.
Para el traje aproveché un patrón de la ottobre (aquí ya lo utilicé para un pijama), un buzo. Pensé que así sería cómodo para él y calentito



Comentaris

  1. Ostres, m'agrada molt la disfressa de mic, sembla tant còmode!!!
    Nosaltres també teniem unes consignes semblants i també vam fer un llaç de feltre, que queden molt graciosos :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. la disfressa és molt còmode! és com un sobrepijama.
      I el feltre resol tantes situacions! jejeje

      Elimina
  2. La disfressa és preciosa i molt cómoda que es del que es tracta, que els nens puguin disfrutar i correr a gust.
    El barret el trobo super simpàtic i molt portable (per aquí se'ls solen posar a sobre del casc d'esqui) i el llaç te'l vas treballar i et va quedar molt xulo i molssut
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies!!! per ser el primer carnestoltes jo crec que el va gaudir molt :-)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada