KCW dia 2: pantalons de punt

Aviso: las entradas de esta semana las publicaré en catalán, voy justa de tiempo y no quiero hacer traducciones "cutres" y rápidas. Podéis usar el traductor del blog y así probamos qué tal va. Disculpad las molestias!! En breve republicaré en bilingüe ;-)

Com us deia a la introducció no tinc temps, però vaig cosint. I enmig del maratón de Telaria (tinc pendent d'ensenyar-vos el modelet retro, no trigaré) i alguns CC aquesta setmana és la KWC i a mi m'agradaria participar en una petita mesura, de fet aprofitaré algunes costures que tinc pendents de publicar.

I per avui us porto aquests pantalons. Estan fets amb un patró de la Ottobre per uns pantalons texans. No he modificat el patró, he canviat la cintura per roba de puny i he afegit puny en comptes de fer la vora. Estan fets amb una tela de punt gruixudeta que vaig comprar pensant en una samarreta gruixida, i la tela de la cintura i punys és punt acanalat. A casa no ha triomfat gaire la combinació de colors, però a mi m'agrada prou.

Al ser un pantaló texà, l'original portava butxaques. A mi no m'agrada posar-li butxaques encara, així que he aprofitat la falsa butxaca per donar-li més elasticitat al pantaló, ja que la tela verda no és molt elàstica i el patró és cenyidet.

I ah! aquesta és una opció per la setmana Knit del maratón telaria :-)




Comentaris

  1. Doncs a mi m'agrada força el color! ja estic tipa de veure colors tristos i aixó que tot just comença ara l'hivern. Total que t'han quedat molt xulos i es veuen força comodes
    Ptns

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada