baobabs

ja fa força dies que vaig guanyar un concurs. Es tractava d'un concurs entre mammaproof i baobabs, i sortejaven una peça de roba adient per la lactància.
En primer lloc, em va fer molta il·lusió ja que és de les poques vegades (per no dir la única) que ha guanyat un concurs.
En segon lloc, una peça que facilités l'alletament d'en Noah m'aniria súper bé, en tinc ben poques i no tinc massa temps per cusir-ne tampoc.
I en tercer lloc, vaig tenir doble premi!! per recollir el vestit que vaig triar l'Ariadna (la creadora de Baobabs) em va convidar a la "little Barcelona", una mostra de moda infantil per a professionals.
amb l'Ariadna

Ya hace días que gané un concurso. Se trataba de un concurso entre mammaproof i baobabs, y sorteaban una pieza de ropa muy adecuada para la lactancia.
En un primer momento, me hizo mucha ilusión ya que es de las pocas veces (por no decir la única) que he ganado un concurso.
En segundo lugar, una pieza que facilitara el amamantamiento de Noah nos iría súper bien, tengo poquitas y tampoco me deja mucho tiempo para coser más.
Y en tercer lugar, tue premio doble!! para recoger el vestido escogido, Ariadna (la creadora de Baobabs) me invitó a la "little Barcelona", una muestra de moda infantil para profesionales.  

Així, que dilluns 15 de juliol tota la família vam enfilar cap al Poble Espanyol per gaudir de la Little i recollir el meu premi.
El recinte no era massa gros, i allà hi havia diferents stands amb les marques però no es van oblidar dels més petits. També van fer alguns tallers com decorar cupcakes i a més a més tenien un espai de jocs on en Noah va gaudir d'alló més. Aquest espai era una mostra d'un Festival internacional d'arts escèniques per als més petits (0-5anys) que es farà a Catalunya del 9 al 14 de novembre de 2013, no us el perdeu!!
www.elmespetitdetots.cat

Así, que el lunes 15 de julio toda familia nos fuimos para el Poble Espanyol para disfrutar de la Little y recoger mi premio.
El recinto no era muy grande, y allí había diferentes stands con las marcas de moda. Pero no se olvidaron de los pequeños. También había algunos talleres como decorar cupcakes y además tenían una zona de juegos donde Noah se lo pasó en grande. Este espacio era una muestra de un Festival Internacional de artes escénicas para los más pequeños (0-5 años) que se hará en Cataluña del 9 al 14 de noviembre de 2013, no os lo perdáis!!
www.elmespetitdetots.cat

Us deixo una mostra de la litlle en imatges.

Os dejo una muestras de la little en imágenes.

I ara m'agradaria parlar-vos de Baobabs. Es tracta d'una idea que va sorgir arrel d'una necessitat: l'Ariadna, com moltes altres mares, no trobava roba adient per que la seva filla prengués el pit còmodament, així que a poc a poc es va anar creant el seu propi armari. I després es va animar a fer la seva empresa i compartir les seves creacions amb tots nosaltres.
Amb tres premises:
- teixits còmodes i de qualitat.
- amb el valor afegit del comerç de proximitat
- roba original, divertida i duradora

m'han convençut, llàstima no haver-los conegut abans! proposen una línia de roba apte per l'embaràs, l'alletament, "el porteo", però fins i tot per després de totes aquestes etapes.
Així que per aquelles que busqueu roba "de maternitat" (per posar-li un nom) però no sabeu cosir, no teniu temps o senzillament us voleu fer un regal, aquí us deixo la pàgina web on podreu conèixer més a fons la marca i veure què ens ofereix.

Y ahora me gustaría hablaros de Baobabs. Se trata de una idea que surgió a partir de una necesidad: Arianda, como muchas mamás, no encontraba ropa cómoda para que su hija mamara cómodamente, así que, poco a poco, se fue creando su armario. Más adelante se animó a crear su empresa y compartir estas creaciones con nosotras.
Con tres premisas:
- tejidos cómodos y de calidad
- con el valor añadido del comercio de proximidad
- ropa original, divertida y duradera

me han convencido, lástima no haberla conocido antes! propone una línea de ropa apta para el embarazo, la lactancia, el porteo, e incluso para después de estas etapas.
Así que para aquellas que buscáis ropa "de maternidad" (por llamarla de alguna manera) pero no sabéis coser, no tenéis tiempo o simplemente os queréis hacer un regalo, aquí os dejo su web para que conozcáis más a fondo la marca y ver qué nos ofrece.

Ah! i aquest és el vestit que vaig guanyar al concurs!!

Ah!! este es el vestido que gané en el concurso!!


Comentaris

  1. te pongo cara!! ;) y con camiseta nueva cómo me gusta.
    Qué idea tan buena porque mira que hay ropa fea por ahí... el vestido muy bonito!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada