intercanvi de botons


A principis de desembre em vaig apuntar a l'intercanvi de botons nadalencs que organitzava Flor de fimo, i ja han arribat tots els botons.
Aquí teniu els botons que jo he fet, vaig aprofitar el moment per iniciar-me amb el fimo, mai havia treballat aquesta pasta i és més complicada del que em pensava però estic contenta amb el resultat.

A principios de diciembre me apunté al intercambio de botones navideños que organizaba Flor de fimo, y ya han llegado todos los botones.
Aquí tenéis los botones que yo he hecho, aproveché el momento para iniciarme con el fimo, nunca había trabajado esta pasta y es más complicada de lo que me pensava pero estoy contenta con el resultado


I aquí estan els diferents botons que he rebut, i altres cosetes que han arribat.

Y aquí están los diferentes botones que he recibido y otras cositas que han llegado.

Gràcies a totes!!
Us deixo l'enllaç amb l'entrada del blog de Flor de fimo.

Gracias a todas!!
Os dejo un enlace con la entrada en el blog de Flor de fimo.

Comentaris

  1. Els teus botons eren genials i molt originals
    a mi me'n falta dos, snif! a tu te'n falta un oi?
    Ptns

    ResponElimina
  2. m'enalegro que t'agradessin els botons :)
    a mi només m'en falta un i ja tinc ganes que arribi! jeje
    la teva idea de felicitar l'any amb els botons també va ser molt original!! i així en comptes d'un, van arribar 4
    ptons!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada